Продавець Інтернет-магазин Теплотехніка розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
95 відгуків
Найвигідніша пропозиція щодо водонагрівачів GorenjeКупить
+380 (50) 253-33-64

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення та обміну Умови повернення та обміну Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю Умови повернення для товарів належної якості Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів». У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону: +380632633304 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме: ● відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо, ● збережена та не пошкоджена товарна упаковка, ● збережені всі ярлики та заводське маркування, ● збережені споживчі якості товару, ● повна комплектація, ● відсутні будь-які механічні пошкодження, ● відсутні сліди користування (встановлення). Повернення відбувається будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій точці Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: ● переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 1-7 днів з моменту отримання поверненного товару, ● готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначеним в чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner